سلام
هوا که سرد میشه بروجردیها غذاهای تیلیتی رو ترجیح میدن
به سایر غذاها... منم یه ضرب المثل بروجردی دسته اول براتون
پیدا کردم با طعم "ترخینه" و مطمئنم خیلیهاتون نشنیدید...
میگن :
آشِ تَرخینَ که بِسمِلّا نارَ
زنِ دوئارَ یَم مارِکبا نارَ
خوب... موارد استفاده این ضرب المثل به نظرتون چیه ؟ )))::
ورويرد...ما را در سایت ورويرد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42