
سلام بیننده های عزیز وبلاگ ورویرد xa0 شبتون بخیر....یلداتون مبارک.... xa0 امروز xa0چدربزرگم یه ضرب المثل گفت که برام خیلی جالب بود... xa0 تصمیم گرفتم از شما بپرسم اول ببینم تا حالا شنیدید یا نه بعد کاربردشو بگم... xa0 به نظر شما بروجردی ها در چه مواقعی از ضرب المثل زیر استفاده میکنن؟؟ xa0 مَری اَمَد گِرِتَ اُ مَمود تپوناءَ......
ادامه مطلب